Pressemeddelelse:

Ny direktør i E-Komplet
Karsten portræt

Til orientering af E-Komplets kunder og leverandører

Det er blevet besluttet fra bestyrelsen, at Flemming Svanholm ikke længere skal fortsætte som administrerende direktør hos E-Komplet. Efter flere år med gode resultater er det, på grund af uenigheder, blevet vedtaget at der skal afprøves nye kræfter. Vi vil gerne takke Flemming for sin mangeårige indsats ved E-Komplet.

Vi kan med glæde meddele, at Karsten Mandrup Nielsen tiltræder som ny administrerende direktør pr. 1 april 2018.

Karsten kommer fra en lederstilling i IT-afdelingen ved Neas Energy A/S, hvilket har givet ham de relevante kompetencer og den rette erhvervserfaring, som han tager med sig til E-Komplet. Karsten glæder sig meget til at skulle være en del af E-Komplet, og til at lede virksomheden videre i den gode stime af vækst og udvikling, den er i.

I forhold til kunder og leverandører, så kommer der ikke til at ske nogen ændringer med hensyn til produktet, procedurer eller relationer. Alt kommer til at forløbe som hidtil, og Karsten vil overtage de igangværende ledelsesopgaver.

Vi glæder os meget til at byde Karsten velkommen hos E-Komplet, og vi er sikre på at samarbejdet kommer til at føre en masse godt med sig i fremtiden.

Med venlig hilsen,

Bliv klogere på E-Komplet

Er du nysgerrig på at lære mere?
Camilla J portræt
Mød E-Komplet

Mød Camilla fra supporten

I 2023 var transfervinduet for bogholdere åbent på det helt rigtige tidspunkt Camilla var på udkig efter nye arbejdsgange og vi manglede en økonomikyndig supporter Handlen gik godt

Vil du lære mere om E-Komplet?

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Screen shot af planlægningsværktøj

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

E-Komplet cloudløsning på PC