Planlægningsværktøj til byggeri og håndværk

E-Komplets digitale planlægningsværktøj hjælper dig med at få styr på dine arbejdsopgaver, så du kan udnytte dine ressourcer optimalt og undgå spildtid.

Screen shot af planlægningsværktøj

Planlægning der matcher dine behov

Ressourcegrupper

I planlægning har du mulighed for at lave ressourcegrupper, hvor du kan filtrere grupperne, så du får vist præcis det du har brug for.

Kategorier

Med planlægningsværktøjet i E-Komplet kan du nemt oprette og redigere kategorier, så de passer til netop dine behov.

Rettigheder

Du kan tilføje brugerdefinerede rettigheder og f.eks. fastsætte, hvilke medarbejdere der må sætte en sag klar til fakturering.

Kalenderoversigt

I kalenderoversigten kan du nemt via links komme til dine sager og arbejdssedler eller blot rette og se begge dele i selve oversigten.

Gør planlægningen nemmere

E-Komplet har et indbygget planlægningsværktøj, hvor du hurtigt kan se, hvilke igangværende og kommende opgaver, du har i kalenderen og hvornår der er plads til en ny. 

Når du ændrer noget i kalenderen, f.eks. rykker eller tilføjer en opgave, kan dine medarbejdere straks se det på deres mobil og tablet.

Se hvordan Vejby Olesen fik styr på deres ordreportefølje med E-Komplet.

"Vi har fået frigivet nogle ressourcer, så vi nu kan varetage kundernes interesser på en ny og spændende måde og prøve at skabe mersalg"

Lær mere om planlægning i E-Komplet. Se denne korte video.

Optimerer dine ressourcer

Med E-Komplets planlægningsværktøj får du mere end bare en kalender! Du får nemlig et digitalt værktøj, der hjælper dig med at optimere dine ressourcer.

Du vælger selv, hvordan du ønsker at få vist din kalender – om det kun skal være dagen i dag, en arbejdsuge eller måske en hel måned frem. Du kan også selv oprette og redigere kategorier, lave ressourcegrupper, fastsætte rettigheder for alle dine medarbejdere samt meget mere.

Ved du, om du kan sige ja til næste opgave?

Et fuldt integreret modul

Planlægningsværktøjet er fuldt integreret med resten af systemet. Det betyder, at alle informationer fra planlægningsdelen er samlet i samme system som din sagsstyring, regnskabsprogram, timeregistrering etc.

Der er altså ingen data, der skal opdateres eller overføres fra ét system til et andet – alle informationer i E-Komplet opdateres automatisk alle steder i systemet og med det samme som tingene tilføjes eller ændres.

Læs mere om alle funktionerne i E-Komplet her

Se hvordan Ib Asferg A/S bruger E-Komplet til at få bedre overblik.

Book et uforpligtende telefonmøde

Har du 10 min.? Så vil vi gerne fortælle dig om E-Komplets mange smarte funktioner og hvordan vores system kan tage hånd om din virksomheds behov. 

E-Komplet på MAC og tablet og mobil