Du kan vælge mellem to forskellige licenser i E-Komplet: Almindelig licens og Finanslicens. En almindelig licens er den fulde version af systemet, mens finanslicensen er uden sagsstyring og vil være det bedste valg til finans- og holdingselskaber.
Den fulde version
Funktioner, der altid er inkluderet i Almindelig licens:
Bedst til finans- og holdingselskaber
Funktioner, der altid er inkluderet i Finanslicens:
Book et telefonmøde via en af vores kontaktformularer, så ringer vi til dig og afstemmer dine behov. Hvis du synes, at det, vi kan tilbyde, lyder interessant, aftaler vi et møde, hvor du kan få en demo af E-Komplet.
Vores konsulent kommer efter aftale på besøg hos dig og giver en gennemgang af systemet. Her vil du få indblik i, hvordan E-Komplet passer til dine behov, og hvilke funktioner du vil få gavn af.
Efter gennemgangen sender vi dig et uforpligtende tilbud. Her har du mulighed for at kigge det grundigt igennem, og vi står altid til rådighed, hvis du har spørgsmål. Ser alt ud, som det skal, kan du skrive under digitalt – og så sætter vi dig i gang, så snart du er klar.
Desværre tilbyder vi ikke gratis prøveadgang til E-Komplet, da hvert site, der oprettes, er aktivt og kan sende og modtage fakturaer med det samme.
Uden kontrol over adgang kan vi ikke sikre, at systemet bruges korrekt. Vi tilbyder dog gerne en personlig demo, så du kan se, hvordan systemet fungerer.
En opstart med E-Komplet består som udgangspunkt af minimum 3 dage. Dagene bruges på at få sat E-Komplet korrekt op, så systemet matcher netop din virksomhed og de processer, I arbejder med.
På den første dag er fokus på opsætning af jeres E-Komplet, herunder stamdata, lønoplysninger og medarbejder/bruger-håndtering. Vi gennemgår desuden jeres salgsfakturastandarder og kataloger/prisfiler, samt regnskabs- og finansopsætning. Endelig afklares håndtering af igangværende arbejder og overførsel af primotal, så eventuelle eksisterende sager kan fortsætte i E-Komplet uden problemer.
På de efterfølgende dage arbejder vi med den daglige brug af E-Komplet. Det omfatter finansdelen med bilagshåndtering, købs- og salgsfakturaer, krediteringer og rapporter, samt tips og tricks til søgning og filtrering. Vi gennemgår også oprettelse og håndtering af sager – fra oprettelse via web, planlægning eller app til registrering af timer, køb og fakturering. Derudover ser vi på entreprise- og tilbudsdelen, herunder aconto- og ad hoc-fakturering, ekstraarbejder og justering af forventede tal.
Gennem hele forløbet samler vi op på spørgsmål fra dag til dag, og vi sikrer, at I får en praktisk og virksomhedsrelevant introduktion til de funktioner, der er vigtigst for jeres daglige drift.
Vi samarbejder med en lang række udbydere inden for bl.a. løn, flådestyring, sikkerhed og indkøb. Du finder en liste over alle vores integrationspartnere lige her.
Som en integreret del af E-Komplet finder du en lang række funktioner som bl.a.:
Du kan eksportere din lønkørsel fra E-Komplet til de fleste lønbureauer, heriblandt ProLøn, Visma DataLøn og EG Lønservice.
E-Komplet understøtter de fleste brancher inden for bygge- og anlæg. Vores mere end 1.000 kunder er fordelt på bl.a. murer, tømrer, elektriker, vvs, fugeteknik, elevatorservice, anlægsgartner m.v.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.
Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.