En IT-løsning, der gør hverdagen lettere

E-Komplet har samlet alle administrative funktioner i ét system, så du kan få et nemmere og mere overskueligt overblik over hele din forretning.

Ingen behov for integration med andre systemer

Overskueligt overblik over økonomi og udvikling

Ubegrænset support på telefon og e-mail

"Der er mange ting, vi ikke længere behøver at lave selv. I E-Komplet kan vi bare trække data ud af systemet, og det sparer en masse tid"

Alle funktioner samlet i én løsning

E-Komplet hjælper dig til en nemmere hverdag, så du har tid til at fokusere på det du brænder for – nemlig dit håndværk. Vi har designet et IT-system til håndværkere, der samler sagsstyring, økonomi, tid og materialer og kvalitetssikring, så du får det fulde overblik over din forretning.  

Sagsstyring

Få overblik over dine sager og følg med i, hvor meget du tjener på hver opgave.

Regnskabsprogram

Slip for det tidstunge tastearbejde og få mere tid til opgaver, der skaber værdi.

Timeregistrering

Brug mobil eller tablet til nemt at registrere timeforbrug direkte på sagen.

Kvalitetssikring

Opret og tilpas dine egne kvalitetssikringsskemaer, så de altid passer til dine behov.

Planlægning

Hold nemmere styr på alle opgaver og udnyt forretningens ressourcer optimalt.

Entreprisestyring

Få sat dine entrepriser i et nemt og overskueligt system, så du altid har det fulde overblik.

Tilbudsstyring

Få det fulde overblik over dine tilbud og hold nemt øje med, hvordan det går med dem.

Ordrestyring

Brug E-Komplets ordrestyring til at holde styr på alle dine ordrer fra start til slut.

Servicestyring

Planlæg og håndter dine serviceopgaver, og se historik på udførte opgaver.

Fakturakontrol

Vær sikker på, at du altid får dine aftalte rabatter og priser fra grossisterne.

Varekataloger

Få indlæst dine varekataloger, så du let kan finde frem til den bedste pris blandt dine aftaler.

Book et uforpligtende telefonmøde

Har du 10 min.? Så vil vi gerne fortælle dig om E-Komplets mange smarte funktioner og hvordan vores system kan tage hånd om din virksomheds behov.