Fakturakontrol

Får din virksomhed altid de rabatter hos grossisterne, I har aftalt?

Bliver I faktureret korrekt i forhold til prisaftalerne på det enkelte produkt til den givne opgave?

  • Få dine rabatter

  • Elektronisk gennemgang af købsfakturaer

  • Træk en rapport, hvor alle afvigelser er markeret

 

 

“Det kunne tage flere uger at tjekke priserne. Alt foregik jo manuelt. E-Komplet har en indbygget prissammenlignings-funktion. Det betyder, at systemet selv kan tjekke, om vi har fået den bedste pris på materialerne. Jeg trækker bare en rapport, hvor alle afvigelser på sagen er markeret”
Jørgen Hermansen, VVS-firma P. Hermansen

“Systemet kan selv tjekke, om vi har fået den bedste pris på materialerne. Jeg trækker bare en rapport, hvor alle afvigelser på sagen er markeret”

Jørgen Hermansen, VVS-firma P. Hermansen

Spar tid med fakturakontrol

I mange virksomheder bruger bogholderen – eller lederen – timer på at gennemgå fakturaer fra grossister, ringe til grossisterne og spørge ind til, hvorfor man ikke har fået den-og-den rabat. Og så videre.

Hele 83 procent oplever at modtage fakturaer med fejl. Hver fjerde bruger gennemsnitligt over ti minutter på en faktura med fejl eller mangler.
Uddrag fra artiklen ‘Mindre håndværksvirksomheder slås med fejlfakturaer’ udgivet af Installator.dk. Læs hele artiklen her

fakturakontrol

Vi gør det nemt for dig

E-Komplet holder øje med dine pris- og rabataftaler. Løsningen gennemgår automatisk dine elektroniske købsfakturaer og sammenligner varenumre, enhedspris og rabatprocent med de aftalte priser. Selv når du har forhandlet specifikke prisaftaler på en større entreprise, tjekker E-Komplet, om du får dine rabatter.

Er der fejl, fremgår det tydeligt. Det giver overblik og økonomisk tryghed. Du eller din bogholder sparer værdifuld tid – og det eneste, I skal gøre, er at kontakte grossisten og få de aftalte rabatter.

Læs eller hør hvad andre virksomheder fortæller om E-Komplet