Kursus

Administration af medarbejdere og brugere

Dette kursus passer til dig, der er administrator i E-Komplet og som er ansvarlig for oprettelse af nye medarbejdere i systemet.

Indhold på kurset

På kurset vil du blive introduceret til, hvordan arbejdsgangen i E-Komplet er — fra at I ansætter en ny medarbejder, til at de har adgang til app’en og kan gå i gang med deres daglige arbejde.

På kurset bliver du undervist i:

  • Opret ny medarbejder 
  • Opret ny bruger 
    • Introduktion til roller 
  • Løngrupper
  • Personlige priser til medarbejderens løn

Praktiske oplysninger

Pris: DKK 490,00
Varighed: 1 time
Placering: Online

Digital bogføring håndværker

Tilmeld dig kurset

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

E-Komplet cloudløsning på PC