Sagsstyringssystem til servicevirksomheder

Styr dine service-opgaver fra din PC og mobil

Abonnement ikon hjemmeside

Abonnementsstyring

Har du en abonnementsforretning, så har du i E-Komplet mulighed for at automatisere din fakturering og tilpasse den som du har behov for.

Servicestyring ikon hjemmeside

Servicestyring

Med vores indbyggede servicestyring får du et effektivt værktøj til at styre dine serviceopgaver samt mulighed for, at altid kunne tilgå sagshistorik.

Værdifuldt indblik ikon

Udtræk af rapporter

Du kan trække rapporter direkte fra E-Komplet. Du kan f.eks. hente en sagsanalyse ud, hvor du får indsigt i indtjening, omkostninger, DB m.v.

Igangværende arbejder ikon

Igangværende opgaver

Via E-Komplets sagsoversigt har du mulighed for at løbende følge med i dine igangværende opgaver — og tallene er altid opdateret i realtid.

Digital servicestyring

Saml hele din servicevirksomhed ét sted

Med E-Komplet er der ingen papirer at forholde sig til eller behov for at flytte data fra ét system til et andet. Du får regnskab, sagsstyring, timeregistrering, abonnementsfakturering og meget mere samlet ét sted. 

Nem håndtering af abonnementer

I E-Komplet kan du nemt styre dine abonnementer med vores abonnementsstyringsmodul. Du kan bl.a. oprette forskellige abonnementstyper, hvor du kan sætte forskellige opgaver og typer på dine kunder.

Det er også muligt at fastsætte et specifikt interval på faktureringen f.eks. ugentligt, månedligt eller årligt. Dertil er vores abonnementsfakturering også integreret med PBS, så al betaling foregår automatisk.

Afspil video om Abonnementsstyring videografik

Hør om abonnementsstyring i E-Komplet

Afspil video om Servicestyring videografik

Hør om servicestyring i E-Komplet

Automatisering af servicesager

Lad E-Komplet hjælpe din servicevirksomhed til en nemmere hverdag! Vores system gen-planlægger automatisk dine servicebesøg, og du kan nemt se eller søge i både tidligere og kommende aftaler.

Med vores servicestyring har du også mulighed for, at de dokumenter, billeder og noter, der er tilknyttet den pågældende sag, kan overføres til fremtidige aftaler. Derved kan nye medarbejdere på opgaven nemt se historik på sagen.

Spar ressourcer

Sæt din sagsstyring i vater

Mere end 800 håndværksvirksomheder har allerede valgt vores samlede løsning 
– hør hvordan de har sparet både tid og penge med E-Komplet.

Frifelt El kontor

Frifelt El

Frifelt El havde allerede digitaliseret de fleste arbejdsgange, da E-Komplet dukkede op på deres radar. Efter at have fået præsenteret E-Komplet stod valget klart, og beslutningen blev nemt truffet.

Læs mere »
HC Malerfirma kontor

HC Malerfirma

HC Malerfirma udfører hele paletten af malerarbejde til både private- og erhvervskunder. Den ca. 55 mand store virksomhed har mange typer af opgaver, tilbud og medarbejdere at holde styr på.

Læs mere »

Har du 10 min.?

Vil du høre mere om E-Komplet? Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os direkte på tlf. 69 15 27 82 eller info@e-komplet.dk.

Mobil app i hånd
Herobillede af håndværker

Hvad koster E-komplet?

850 af dine kolleger i håndværksbranchen bruger allerede E-Komplet. 

Prøv vores prisberegner, og se hvad E-Komplet koster for dig.

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

E-Komplet cloudløsning på PC