Vores udviklere er klar med et godkendermodul til E-Komplet, der vil være tilgængelig i jeres system mandag d. 6/5. 

Søndag d. 5/5 sender vi en opdatering med det nye godkendermodul ud, hvilket betyder, at det vil være tilgængeligt i jeres system fra mandag morgen. Selve modulet vil være at finde under menupunktet “Administration”, hvor den ligger som et punkt kaldet “Godkendere”.

Vi har lavet to korte videovejledninger, der forklarer hvordan man opsætter godkenderregler i systemet, samt hvordan det fungerer i praksis. I finder link til videovejledningerne nedenfor.

Se vejledningen til opsætning af godkenderregler her
Se vejledningen til “mine ikke-godkendte købsfakturaer” her

Bemærk: Hvis man som ikke-sagsansvarlig har behov for at godkende på vegne af andre, skal man have tildelt rollen “Godkender”.

Har du spørgsmål til det nye godkendermodul? Vores support sidder klar på telefonen til at hjælpe. Ring 70 60 55 95