En IT-løsning anderledes end de andre?

Står I overfor at skulle vælge nyt IT-system i virksomheden, eller er I bare på kig efter andre potentielle alternativer til jeres eksisterende system? Vi vil gerne fortælle, hvordan E-Komplet skiller sig ud fra andre løsninger på markedet.

Vi arbejder hele tiden på at have en nem og effektiv løsning, som gør dagligdagen lettere – så det også kan ses på bundlinjen. Hos E-Komplet er der derfor to faktorer, som igen og igen melder sig på banen i henhold til at nå ovenstående mål – vores løsning skal skabe tid og overblik for vores kunder.

Èn og samme løsning

Det kan være tidskrævende at skulle forbinde flere forskellige systemer og få dem til at samarbejde. Der er måske ét system til regnskab, et andet til planlægning, og måske sker timeregistreringen manuelt med godt gammeldags papir og blyant? Det er et puslespil, som skal gå op, og hvor der må lægges timer, som ville være til gavn andetsteds – det kan mange i branchen skrive under på. Torben Jensen, som er indehaver af Vestkystens VVS, kan i hvert fald nikke genkendende til den problemstilling:

”Vi sparer rigtig meget tid på godkendelse af købsfakturaer, og fakturering. Med E-Komplet er det væsentlig nemmere og mere enkelt. Efter vi har fået E-Komplet, laver jeg rigtig mange fakturaer selv.”

Nok kan E-Komplet ikke garantere jer en voksende skare af kunder fra den ene dag til den anden, eller evigt opadgående kurver i årsregnskabet, men hvad vi kan garantere jer, er at får I én løsning, fri for plug-ins, og som giver jer det fulde overblik over jeres virksomhed. Dette er jo i sig selv noget, som frigør tid til at fokusere på andre ting. Torben Søby fra Brørup VVS fortæller f.eks., at de sparer 20-25 arbejdstimer om ugen, efter de har fået E-Komplet.

E-Komplet samler sagsstyringen, økonomidelen og al jeres time- og materialeregistrering. Det betyder, at der kun er én brugerflade I skal forholde jer til, og I skal ikke bekymre jer, om systemerne nu spiller sammen – for det gør de, og alt opdateres automatisk.

“Med E-Komplet har vi fået ét samlet system – og det var jo det, jeg ledte efter. Det har forenklet mange ting for os alle sammen. Vi sparer tid, og jeg kan følge time- og materialeforbrug. Det virker som det skal – og det er vigtigt! Jeg er jo ikke blevet selvstændig for at sidde inde på kontoret og bruge dagen på at lave administration.”, sådan lyder det fra Karsten Larsen, som er indehaver af Hassing Huset.

Om den frigjorte tid så bliver brugt på en rolig kop kaffe om morgenen, eller om der skal sættes en ekstra opgave i gang, det er helt og holdent op til jer. Ikke så ringe endda?

By |2019-06-11T10:36:23+00:0027. maj 2019|0 Kommentarer