» Om E-Komplet

Et komplet sagsstyringssystem til den digitale håndværker
Mobil app i hånd

Hvis du ikke allerede kender til os, kommer her en kort introduktion: E-Komplet er en samlet it-løsning, hvor alle funktionerne, du har behov for, er samlet i én software – særligt for dig i håndværkerbranchen. Læs videre for at lære mere om, hvorfor vores system ikke er som alle andres.

E-Komplet er sat i verden for at gøre det nemmere for dig og dine medarbejdere at fokusere på det, der skaber værdi for virksomheden, fordi du sparer masser af tid på f.eks. bogføring, fakturering og timeregistrering.

Med vores system har du ikke behov for at integrere andre løsninger, fordi du finder det hele i E-Komplet; slut med systemer, der ikke snakker sammen og velkommen til et nemt og overskueligt værktøj, der tilmed har en tilhørende app, så dine folk i marken kan registrere timer og materialer uden at skulle ind på kontoret.

I E-Komplet finder du: Sagsstyring, servicestyring, planlægning, kvalitetssikring, time- og materialeregistrering, regnskabsstyring, abonnementsstyring, entreprisestyring, dokumentstyring, rapporteringsværktøj og meget, meget mere…

Spørg bare vores kunder!

Vi kunne skrive side op og side ned om E-Komplets mange dyder, men det vil være for meget navlepilleri… Hør i stedet, hvad nogle af vores kunder siger om systemet og dets mange funktioner:

“Vi sparer rigtig meget tid på godkendelse af købsfakturaer og fakturering. Med E-Komplet er det væsentligt nemmere og mere enkelt. Efter vi har fået E-Komplet, laver jeg rigtig mange fakturaer selv.” – Torben Jensen, Vestkystens VVS.

“Jeg synes, at modellen med svendene, der kører rundt og klarer arbejdet med tablet, fungerer rigtig godt. Vi kan også lave lister over alt nu og få overblik over vores udgifter meget hurtigt. Det giver en kæmpe administrativ lettelse og har sparet os for mange penge.” – Birgitte Raben, Brørup VVS.

Hvis ovenstående ikke er et kvalitetsstempel, så ved vi altså ikke, hvad er. Og du kan også sætte din sagsstyring i vater! Flere end 900 håndværksvirksomheder har allerede valgt vores samlede løsning, og du kan komme med på vognen.

Spar ressourcer

Kort sagt kan E-Komplet hjælpe med at optimere arbejdsprocesserne i hverdagen, så f.eks. lønkørsel nemt klares i din virksomhed: Timeregistreringer logges automatisk på den rette sag og tilrette godkender fra app’en, som dine medarbejdere indberetter deres timer på – når timerne er godkendt, er de klar til lønkørsel hos dit lønbureau, der selvfølgelig allerede er integreret i E-Komplet.

Det er dermed en masse tid og ressourcer, der spares, som i stedet kan bruges på dit håndværk ude hos kunderne, fordi du kun skal forholde dig til én brugerflade samt ét enkelt system; og det er lige netop det, der adskiller E-Komplets system fra andre leverandører i branchen.

Bliv klogere på E-Komplet

Er du nysgerrig på at lære mere?
Camilla J portræt
Mød E-Komplet

Mød Camilla fra supporten

I 2023 var transfervinduet for bogholdere åbent på det helt rigtige tidspunkt. Camilla var på udkig efter nye arbejdsgange og vi manglede en økonomikyndig supporter. Handlen gik godt

Læs mere »

Book et uforpligtende telefonmøde​

Vi har altid tid til en snak om dig og din virksomheds behov, så giv os et kald eller udfyld formularen nedenfor – så kontakter vi dig snarest!

Saldobalance E-Komplet

Vil du lære mere om E-Komplet?

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Screen shot af planlægningsværktøj

Lær mere om vores skræddersyede IT-løsning til håndværkere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

E-Komplet cloudløsning på PC