Mød Camilla fra supporten
I 2023 var transfervinduet for bogholdere åbent på det helt rigtige tidspunkt. Camilla var på udkig efter nye arbejdsgange og vi manglede en økonomikyndig supporter. Handlen gik godt
Tid er en knap ressource, og netop tid og penge kan man spare med digitalisering. Digitalisering er lettere at implementere end du måske tror, og øger både konkurrenceevnen såvel som udviklingsmulighederne for din virksomhed – ofte er det blot små ændringer i hverdagen, der giver en stor effekt på længere sigt!
Når du vælger at digitalisere din virksomhed, er det vigtigt at overveje hvilken form for løsning, der passer bedst til dine behov: Skal det være et overordnet system med integration til et regnskabsprogram, m.m. eller skal det være en samlet løsning?
Vælger du en løsning, der kræver integration med andre systemer, kan det være besværligt at organisere og forbinde de forskellige systemer, for derefter at få dem til at samarbejde: Der er måske ét system til regnskab, ét til planlægning, og ét til timeregistrering. Vælger du derimod et samlet system, bliver det lettere at oprette- og afslutte sager, køre løn, planlægge opgaver, registrere timer samt fakturere og bogføre, og du får dermed et gennemgående overblik over din virksomhed.
Med digitalisering følger det fulde overblik, og forudsætningen herfor er at få samlet alle informationer ét sted. Med et IT-værktøj ved hånden, investerer du i din virksomhed samtidig med at du sparer på administrationstimerne: Arbejdsskemaet er flyttet ind på mobilen, faktureringen er hurtigere, og nye- såvel som planlagte aftaler er altid synkroniserede med medarbejdernes kalender.
Ved at automatisere arbejdsgange bliver de administrative opgaver effektiviseret, og sagsstyringen endnu nemmere. Dertil bliver faktureringen mere kontrollérbar, da f.eks. købsfakturaer automatisk lægger sig på den enkelte sag – klar til godkendelse løbende. Med digitalisering af arbejdsgange behøver montørerne i marken heller ikke længere at møde fysisk op på kontoret for at aflevere timesedler, da alt dette sker via app.
Digitalisering giver dig også mulighed for at nemt tilgå historik på hver enkelt sag. Du behøver derfor ikke finde de støvede ringbind frem, når tidligere kunder ringer med diverse henvendelser – de skal blot oplyse dig deres fakturanummer.
I 2023 var transfervinduet for bogholdere åbent på det helt rigtige tidspunkt. Camilla var på udkig efter nye arbejdsgange og vi manglede en økonomikyndig supporter. Handlen gik godt
De fleste mennesker har en hobby, men det er nok de færreste, der kan kalde sig danmarksmester i deres fritidsinteresse. Det kan vores kollega, Andreas! Andreas har en
Til oktober træder et nyt EU-direktiv, CER, i kraft og stiller blandt andet skærpede krav til virksomheders sikkerhedsstyring af medarbejdere, hvis virksomheden er betegnet som en kritisk enhed
Vil du lære mere om E-Komplet?
CVR: 34587655
D-mærket
Vi er et registreret digitalt standard bogføringssystem. Registreringsnummer: fob952320
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv insider i alt, hvad der sker i E-Komplet!
Når du udfylder formularen, giver du samtykke til at modtage markedsføringsmateriale fra E-Komplet. Du kan altid afmelde dig igen.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.
Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få indsigt i, hvordan E-Komplet kan tage hånd om din virksomheds digitale behov.
Ved tilmelding til nyhedsbrevet accepterer du vores vilkår og betingelser. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.